środa, 3 sierpnia 2011

Letnie zakupy. :)

Ostatnio do mojej szafy wpadło kilka nowych ciuchów, zupełnie właściwie przypadkiem. :) 
Oto one. :)





Dlaczego kupiłam?
+ bardzo letnia, zwiewna, cieniutka... idealna na gorące dni. :)
+ lubię niebieskie rzeczy, więc sukienka ta bardzo ładnie wpasowała się w moją szafę. :)


Co mnie irytuje?

- jedyną niedogodnością jest to, że zakładać do niej trzeba silikonowe ramiączka, których nienawidzę, ew. jedno długie zakładane przez szyję. 


Cena : 20zł. (aż wstyd było nie kupić. :))
Rozmiar : XS.
Gdzie? : H&M Wrocław, niedaleko rynku. :)





Dlaczego kupiłam? 

+ szary kolor, mój ulubiony jeśli chodzi o ubrania. :)
+ miałam 50% zniżki w sklepie z okazji Dnia Dziecka, aż żal było nie skorzystać.
+ urzekły mnie kokardki z tyłu.
+ uwielbiam tej długości rękawki.

Co mnie irytuje? 


- przede wszystkim to, że kokardki nie zawsze zasłaniają stanik, w zależności jak wysoko jest zapięcie.

Cena : ok. 20 zł.
Rozmiar : S.
Gdzie? : Cropp, Galeria Kalisz. 







Tuniko - koszula.

Dlaczego kupiłam? 

+ najważniejszym argumentem było to, że podobała się mojemu facetowi, i sprezentował mi ją. ;)
+ podoba mi się jej krój, lubię tego typu koszule.
+ podoba mi się także wzór, nie mam poza nią żadnej rzeczy w kratkę. ;)
+ znowu moja ukochana długość rękawów.
+ dobrze wygląda zarówno wypuszczona luźno, jak i wciągnięta w spodnie. :)

Co mnie irytuje?

- odrobinkę to, że kiedy podwieje wiatr widać mi pół brzucha, dzięki głębokim rozcięciom po bokach.
- odrobinę dziwny materiał... 
- trudności z podwijaniem rękawów.

Cena : ok. 40 zł.
Rozmiar : M.
Gdzie? : Top Secret, Galeria Malta Poznań.



bluza z kapturem.


Dlaczego kupiłam?


+ szara bluza + ja = szczęśliwe połączenie. :) uwielbiam szare rzeczy, plus ta bluza ma kaptur, a takiej w swojej szafie nie posiadam. :)
+ kolejny prezent od mojego faceta, uwielbia mnie w niej. ;)
+ brakowało mi bluzy wciąganej przez głowę.


Co mnie w niej irytuje?


NIC ! idealna bluza, bez wad. :)




Cena : bodajże 60zł.
Rozmiar : M.
Gdzie? H&M Galeria Malta Poznań.




Kurtka ze skóry.


Dlaczego kupiłam?


+ od kilku miesięcy namiętnie poszukiwałam kurtki ze skóry. ;)
+ podoba mi się jej ciemnoczekoladowa barwa.
+ jest ciepła, idealna na wiosnę/wczesną jesień.
+ była po przecenie. :)
+ jest uniwersalna, zarówno do sukienki jak i sportowego stroju. :)


Co mnie irytuje?


- czasami mam wrażenie, że jest baaardzo króciutka, ale szybko mi przechodzi.




Cena : 270zł.
Rozmiar : M.
Gdzie? : Bershka Galeria Malta Poznań.
Przepraszam za jakość zdjęcia, ale niestety tylko w ten sposób mogłam pokazać jej naturalny kolor - aparat odmawiał posłuszeństwa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz