poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wibo Expres Growth - nr 310.

Przedstawiam kolejny nabytek z serii lakierów do paznokietków. 
Postawiłam na koralowy róż, takiego w mojej kolekcji nie ma.

Opakowanie :


całkiem miła buteleczka, przyjemna dla oka, estetyczna.
nie przesadzili z napisami, błyszczącymi czcionkami itd.
nawet naklejka na zakręcotku pasuje. 

Kolor.
Powyższe zdjęcie jak najbardziej ukazuje kolor tegoż lakieru.
nie zamieszczę zdjęcia paznokci, gdyż obecnie katuję nowy lakier - o nim trochę później. :)
koralowy róż, ładnie pasuje do moich pozostałych lakierów.

Pędzelek.

zgrabny, wygodny w użyciu, ładnie wyprofilowany.
bardzo dobrze się nim maluje, nie pozostaje na nim zbędna ilość lakieru.

Dodatkowe informacje.



Podobno ma wspomagać wzrost paznokcia, ja jednak takowego działania nie zauważyłam. 
Płytka po zmyciu lakieru jest ładna, kosmetyk nie niszczy jej i nie osłabia. To mi się podoba. :)

Zmywanie. 
Idealnie schodzi, nie rozmywa się, nie farbuje skórek. 

Dlaczego kupiłam?
- brakowało mi tego koloru w kolekcji,
- stosunkowo tani lakier,
- spodobał mi się pędzelek.

Co mnie irytuje?
- okłamywanie, że wspomaga wzrost, to bujda, nie wiem po co wpisana.

Ocena : 5/5.
Cena : ok. 5zł.
Gdzie? : Mały sklepik z lakierami, Galeria Kalisz, Kalisz.

2 komentarze:

  1. miło mi ;)
    kolor piękny, pokażesz na paznokciach? :)

    ja skusiłam się na masło z Eveline, ale to nie w Biedronce, a w E'lecrerc ;)

    OdpowiedzUsuń