czwartek, 4 sierpnia 2011

Ekspresowa odżywka - GlissKur.

Kosmetyk ten nie jest nowością na mojej półce.
Używałam go chwilę po tym, jak go wprowadzono na rynek, bardzo mi przypadł do gustu.
... i o nim zapomniałam. :D
ale teraz buszując w regałach z odżywkami znowu wpadł w moje ręce i jestem przeszczęśliwa z tego powodu. :)


Opakowanie :


najzwyklejszy na świecie pojemnik z dyfuzorem. proste, ale praktyczne. 
kolorystyka ładnie łączy się z kolorem samej odżywki, fajnie pomyślane.
jak dla mnie trochę niepotrzebne są angielskie napisy, zaśmiecają przestrzeń.

Konsystencja.

 przed wstrząśnięciem.


po wstrząśnięciu.

Płynny jedwab po wstrząśnięciu ładnie miesza się z resztą odżywki, po użyciu i odstawieniu odpływa sobie na górę i tam czeka do kolejnego użycia. 
Odżywka jest bardzo wydajna, spryskuję nią włosy 1-2 razy dziennie i to spore dawki, mam ją... 3 tygodnie. :)

Działanie : 


Przede wszystkim ułatwia rozczesywanie, włosy są ujarzmione, każdy jest na swoim miejscu, nie plączą się.
Po kilu użyciach nasze kudełki stają się miękkie i lśniące, przyjemne w dotyku i kuszą, aby jakiś przystojniak zanurzył w nie palce. ;)
Można ją stosować zarówno na suche jak i na wilgotne włosy od razu po użyciu.
W moim wypadku odżywka pełni funkcję okiełznywania loków - nadaje się do tego idealnie. Włosy nie są napuszone, ładnie się kręcą i jestem z nich zadowolona. :)

Dlaczego kupiłam? 
- miłe doświadczenia z poprzedniego używania odżywki,
- uwielbiam jej zapach - jest obłędny!
- idealnie okiełznuje moje loki,
- nie trzeba jej spłukiwać,
- wygodne nakładanie odżywki,

Co mnie irytuje?
- UWAGA, jeśli w łazience podczas rozpylania odżywki, mgiełka z niej utworzona opadnie na kafelki, radzę je od razu wytrzeć. Po chwili robi się śliska i można się nieźle zdziwić, kiedy się wyląduje na tyłku.
- odrobinę to, że ciężko jest mi ją znaleźć w rozsądnej cenie.

Ogólna ocena :

4/5 :)

A jakie są wasze ulubione odżywki? Macie jakąś sprawdzoną? Co jest godne polecenia do stroszących się loków? 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że bez spłukiwania, bo bym się skusiła, ale niestety moje włosy nie lubią takich specyfików :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zużyłam jedno opakowanie z tej serii, ale dla mnie odżywka nie działała w żaden sposób. ale zapach miała ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to kit zupełny niestety. Z grubymi i suchymi włosami nic nie robi :(

    OdpowiedzUsuń