wtorek, 9 sierpnia 2011

Moje modły zostały wysłuchane! :)


Turniej Mistrzów o Puchar Prezesa PLPS S.A. :

16.09 PGE Skra Bełchatów - Jastrzębski Węgiel godz. 19.00 Hala Sportowa w Miliczu
17.09 ZAKSA Kędzierzyn Koźle - PGE Skra Bełchatów godz. 17.00 Hala Sportowa w Krośnicach
18.09 PGE Skra Bełchatów - Asseco Resovia Rzeszów godz. 12.00 Hala Sportowa w Miliczu

Bilety do nabycia: OSiR w Miliczu (Hala Sportowa)
Cena biletów: 20 zł (na każdy dzień meczowy)
TUTAJ trochę więcej informacji o turnieju. :)

Tak, właśnie o to się modliłam miesiącami a nawet latami. :))
Od kilku lat zawzięcie kibicuję Skrze Bełchatów, i moim marzeniem było obejrzeć ich kiedyś w akcji. 
W zespole tym gra Mariusz Wlazły, który zapoczątkował moją miłość do siatkówki i jest moim bohaterem i guru w tej dziedzinie. ;) 
Jak wielką radość przeżyłam dzisiaj, kiedy na fejsbukowym profilu Bartka Kurka została zamieszczona informacja którą wkleiłam wyżej. :))) wciąż nie mogę uwierzyć w to, że w odległości 40 km. a nie 340 jak zwykle, moja ukochana drużyna rozegra aż 3 mecze! :)) 
Załatwianie biletów w toku, tata postawiony na nogi moimi piskami i wrzaskami w słuchawkę telefonu! :D 

Dzisiejszy dzień póki co obfituje w dobre wiadomości.
1. Oczywiście mecze! :)))
2. "Rak" mojego królika okazał się kolejnym ropniem, który ma ochotę wypłynąć, i mimo, że wyciskanie ropy to na prawdę śmierdząca i nieprzyjemna czynność, fakt, że Smyk nie ma raka postawiła mnie na nogi i odrobinę umocniła wiarę w wygranie z chorobą. :) 
3. Po 2 dniach od wysłania pierwszego CV otrzymałam telefon dotyczący mojej pracy ! :)) 

Czy ten dzień przyniesie mi coś jeszcze piękniejszego? :)) 
Trzymajcie kciuki i poczujcie moją radość! :))

4 komentarze:

  1. kibicujesz skrze? ja też ;) skąd jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  2. niee :( ale pytam skąd jesteś, bo ja chodzę do szkoły do Bełchatowa i mieszkam dosyć niedaleko ;) u nas jest funclub skry i bilety an mecze są za darmo - płaci sie jedynie za przejazd autokarem :p chyba się zapisze od przyszłego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To cieszę się razem z Tobą ! Nie ma nic lepszego,jak spełnienie marzeń :) I gratuluję pracy !! :)

    A dziękuję :) I gorąco namawiam do kuferka i szufladek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak coś to zapraszam ;) może się kiedyś spotkamy na jakimś meczu, hm :D czasem u nas rozdają koszulki na meczu - jeśli zdobędę to dam Ci znać :D

    OdpowiedzUsuń