poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Rozdanie u cforcraving ! :)

Cudowna nagroda do zgarnięcia! 



prawda? :)

W skład zestawu wchodzą:
Żel pod prysznic o zapachu Strawberry Shake
Lotion do ciała o zapachu Vanilla Cheesecake
Peeling o zapachu Sugar Coated Candy Apple
Mleczko do kąpieli o zapachu Strawberry Shake
Żel do mycia rąk o zapachu Sugar Coated Candy Apple
Krem do rąk o zapachu Strawberry Shake

Masło do ciała o zapachu Vanilla Cheesecake
2 serduszkowe mydełka glicerynowe
2 serduszkowe babki do kąpieli
2 kaczuszki :)

ZASADY

JEŚLI JESTEŚ UŻYTKOWNIKIEM BLOGGERA:

1. Obserwuj mojego bloga przez Sieć Znajomych Google (klik klik) lub polub stronę mojego bloga na facebooku (klik klik).
2. Dodaj na swojego bloga post informujący o rozdaniu - wklej zdjęcie nagrody głównej i zalinkuj mojego bloga (a dokładnie post o rozdaniu) ;)
3. W komentarzu napisz nick pod jakim obserwujesz mojego bloga, link do posta o rozdaniu oraz podaj maila, dzięki któremu będę się mogła z tobą skontaktować w razie wygranej.

JEŚLI JESTEŚ TZW.ANONIMEM (Czyli nie masz konta na Blogger):
1. Polub stronę mojego bloga na facebooku (klik klik).
2. Dodaj na swojej facebookowej tablicy wpis o rozdaniu na moim blogu - np.udostępnij link z odnośnikiem do tego posta.
3.W komentarzu podaj swoje imię i pierwszą literę nazwiska, udokumentowane udostępnienie linka do bloga na facebooku (może być link, może być screen wrzucony na serwer, cokolwiek:)) oraz oczywiście maila dzięki, któremu będę mogła Cię powiadomić o wygranej.


Jeśli jesteście zainteresowane i chciałybyście zgarnąć ten cudowny, różowy kuferek pełen słodkości


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz