wtorek, 19 lipca 2011

TAG: One Lovely Blog Awards :)

TAG dotarł do mnie od halloyellow :) 
nie mam pojęcia kogo mam tutaj otagować, gdyż albo nikt poza nią mnie nie czyta, albo... nikt poza nią i mna jeszcze :D





zasady:

1. W odpowiedzi na nominację wpisz podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.
2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
3. Napisz o sobie 7 rzeczy
4. Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
5. Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)


Siedem rzeczy o mnie. ;)

1. Uwielbiam zdjęcia. Oglądać, robić, przeglądać na stronach. Marzy mi się ogromny kolaż ulubionych zdjęć na ścianie. :)
2. Moją pasją jest siatkówka. Uwielbiam w nią grać, po rozegranym meczu poziom endorfin w moim organizmie wzrasta kilkukrotnie. ;) Kiedyś nawet chciałam pójść do gimnazjum sportowego w Kaliszu, żeby zająć się tym na poważnie, jednak plany spełzły na niczym...
3. Chciałabym mieć rudego kota! Moje marzenie od dzieciństwa, niestety pozostanie zapewne niespełnione, gdyż mój tato oraz mój chłopak nienawidzą kotów. :(
4. Nienawidzę soku pomidorowego i grejfrutowego. Ochyda!
5. Uwielbiam ręcznie wykonywać kartki okolicznościowe dla moich znajomych. :) uważam, że takie mają w sobie duszę. :) 
6. Od 6 lat mam Przyjaciółkę, która wie o mnie wszystko, a nigdy w życiu nie widziałam jej na oczy, bo mieszka dość daleko... :))
7. Mój obecny chłopak może mnie podnieść jedną ręką i przy nim wyglądam jak skrzat ogrodowy - ma 2 metry wzrostu. :) 






1 komentarz: