wtorek, 12 lipca 2011

Avon Color Trend - Mascara.

Ostatnimi czasy mam szczęście do prezentów od bliskich. :) 
kolejnym z nich jest tusz do rzęs z kolekcji Avonu Color Trend.






Co w nim lubię.

+ jeśli chodzi o przedłużanie rzęs jak dla mnie spełnia swoje zadanie. Nie zostałam obdarzona rzęsami do nieba, więc każda pomoc ze strony takowych kosmetyków u mnie plusuje. :) 
+ pokrywanie rzęs - szczoteczka jest gęsta i ma stosunkowo długie włoski, więc nakładanie tuszu nie sprawia większych problemów, pokrywają się ładnie, równo i przyjemnie się je maluje.
+ zapach - mimo tego, że to najzwyklejszy tusz na świecie zwróciłam uwagę na jego zapach. może to mój wyczulony zmysł węchu, może to przez to, że lubię zapach tuszu, ale ten tutaj bardzo mi się podoba. ;)
+ fajne opakowanie - czarny pojemniczek i odblaskowe niebieskie zakręcotko od razu zwróciło moją uwagę. Opakowanie jest jakieś takie radosne i aż przyjemnie na nim wzrok zawiesić. :) fajnie się prezentuje na mojej kosmetykowej półce. :)

Czego w nim nie lubię. 

+ przede wszystkim tego, że na szczoteczce zbiera się czasami za duża ilość kosmetyku, przez co po nałożeniu na rzęsy łatwo o odbicia tuszu na górnej powiece. 
+ mam wrażenie, że tuszu jest malutko... niby 7ml, ale po kilkukrotnym użyciu wyraźnie czuć, że kosmetyku ubyło. wniosek = średnio wydajny. 


Test kosmetyku na oku.

 oko nieumalowane.



oko umalowane.


Jako, że jest to prezent nie mam pojęcia ile kosztował, ale myślę, że w katalogu AVONu taka informacja się znajdzie. :)

Ocena : 3/5 :)


1 komentarz:

  1. Nie lubię kosmetyków z ColorTrendu, a już w szczególności tuszy, ale jak mówisz, że jest dobry :D
    Ja wolę silikonowe szczoteczki :D

    OdpowiedzUsuń