poniedziałek, 4 kwietnia 2011

in the beginning.

Cześć, witam, dzień dobry. :)

to moja pierwsza notka tutaj, w sumie dopiero zaczynam przygodę z modowym/kosmetycznym blogiem, no zobaczymy co z tego wyjdzie. ;) 

zacznę może od tego, że od kilku dni namiętnie przekopuje internet w poszukiwaniu skórzanej kurtki. typowo skórzanej, skóra ekologiczna nie wchodzi raczej w grę. niestety, popularne sklepy mają w asortymencie naprawdę przeróżne kroje i odcienie, a należę do osób nie za bardzo wiedzących czego chcą, więc zapewne potrwa to latami, zanim na coś się zdecyduję. ;)
póki co z ciekawszych pozycji. :



Bershka - kolekcja wiosna/lato 2011.

przez włosy modelki niestety nie widać dokładnie kroju kołnierza, ale póki co jest moim faworytem.
idealny odcień, ani za bardzo rudy, ani zbyt ciemnobrązowy.
niestety, na stronie nie wyświetlona została cena...


Reserved - kolekcja wiosna 2011

Od razu w oczy rzucił mi się ciekawy krój kołnierza i sposób zapinania. 
niestety, póki co, tylko to przemawia za kupnem takiej kurtki... 
w tym wypadku muszę ją włożyć, przymierzyć, przekonać się osobiście jak jest długa.
kwestią, która mnie zastanawia jest także materiał po wewnętrznej stronie rękawów, jeśli to jakieś wstawki, momentalnie traci na uroku... 
cena również nie jest mi znana...




Odchodząc od tematu kurtek.


równie namiętnie, co kurtki, poszukuję spodni dresowych...
ostatnimi czasy ten spodzień jest faworytem - noszę je nałogowo. 
wiadomo, nic nie jest wieczne, potrzebna jest jakaś świeżość w mojej dresowej kolekcji...





Drywash - Kolekcja dostępna m.in. w sklepach Top Secret. 
pierwsza zaleta - kolor! granatowe spodnie i białe pasiaki po bokach - to coś, co tygrysy lubią najbardziej. ;)
są bawełniane, przez co zachowana jest możliwość cyrkulacji powietrza, co jest również dużym plusem.
(kto lubi, kiedy spodnie przyklejają mu się do wiadomej części ciała?)
wolałabym co prawda, żeby były troszkę szersze...


cena takiego cuda : 139.99 zł.





Broadway.


znalezione na allegro, zdecydowanie się w nich zakochałam.
drugi w kolejności ulubiony kolor - odcienie szarości, brak jakichkolwiek zbędnych zdobień, napis na lewej nogawce zupełnie nie 'przeszkadza' na tych spodniach.
największą zaletą tych spodni jest fakt, że są tak cudownie szerokie. 
dostępne w dwóch wersjach

spodnie koloru szarego - haft w kolorach szary, niebieski, chabrowy, granatowy.
spodnie koloru szarego - haft w kolorach turkusowy, różowy, zielony, żółty.
dla mnie wersja pierwsza jest lepsza.
spodnie również wykonane z bawełny, jednak 'wysłane' są poliestrem po wewnętrznej stronie co zapobiega 'wypychaniu się kolan'.
Cena : 139.90 + koszty przesyłki ok. 15 zł.


Okej, zmieniamy klimaty. ;) potrzebuję jakiś świeżości w szafie, czegoś innego, czego w niej nie ma...
przekopałam internet i znalazłam kilka godnych uwagi pozycji. ;)


Troll.

sukienka spodobała mi się na pierwszy rzut oka. :)
jest zwiewna, delikatna, typowa na wiosenne spacerki.
krój 'bombka', przyznam ze skruchą, należy do moich ulubionych i bardzo dobrze się w nich czuje...
cena - 79.99 nie jest wygórowana. 






sweterek damski - House.

paski + granaty + szarości = kompozycja idealna. ;)
sweterek na oko wydaje się być miluśny, miękki i dobrze dopasowany. 
mam sporo pasujących pod niego rzeczy, chociaż wydaje mi się, że można go stosować uniwersalnie.
cena - 53.90



Deichmann.
mała kwiecista torebeczka, wpadła mi w oko podczas wertowania.
niebieskości i biele a także delikatne wzorki idealnie się łączą, nie są 'pstrokate' i nie wyglądają tandetnie.
mimo wszystko poszukuję czegoś w żółci, co nie zmienia faktu, że ten model będzie moim drugim wyborem. :)




ciekawa sukienka na wiosnę z kolekcji House'a.
nigdy nie miałam w swojej szafie ubrania w groszki, nad czym ubolewam.
ten model wydał mi się ciekawy nie tylko ze względu na urocze kropki, ale też na mocno zaznaczoną talię.
dla osób szczupłych - takich jak ja - taki krój jest idealny. 
rękawek do łokcia ochroni nas przed zimnem kiedy słońce schowa się za chmurką. ;)
zdecydowanie rozpoczynam poszukiwanie tej sukienki! :)
Cena : 59.90zł.


jeśli chodzi o nowinki z internetu na dziś to wszystko. 
być może jutro natchnie mnie aby napisać notkę o której mowa będzie o nowościach z mojej szafy i kosmetyczki. :)
pozdrawiam i życzę miłego tygodnia! :)

* ceny podane przeze mnie w notce są głównie cenami w sprzedaży wysyłkowej, w sklepach mogą być odrobine inne. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz